Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym
Prace administracyjne:
- kontraktowanie robót, dostaw i usług,
- działania nadzoru środowiskowego:
Dokonano przeglądów związanych z identyfikacją i oceną poziomu zagrożeń dla fauny, flory oraz cennych siedlisk w strefie oddziaływania w ostatniej fazie budowy drogi. Oceniano poziom zagrożeń przede wszystkim dla fauny związanej z oddziaływaniem budowanej drogi w okresie jesiennym. Przeglądano miejsca, w których toczą się prace w obrębie cieków przecinających plac budowy. Wykonane tam przeglądy nie przyniosły danych o istotnych zagrożeniach dla gatunków chronionych spowodowanych wykonywaniem tych prac. Mimo ciepłych jak na tę porę roku dni i opadów deszczu nie stwierdzono żadnych ruchów płazów. Chłodne poranki z temperaturami około zera kończą migracje jesienne. Nigdzie nie stwierdzono w tyg. 44 uwięzionych na terenie budowy zwierząt. W bieżącym okresie nie doszło do żadnych niebezpiecznych incydentów związanych z przypadkowym przebywaniem zwierząt na placu budowy.
- opracowanie numeryczne projektu.
Prace projektowe:
- tom 2h Wiadukt w ciągu drogi ekspresowej W-8.
- posadowienie obiektu M-11 KA-420/2022-PT/CFA/M11,
- posadowienie obiektu M-12 KA-420/2022-PT/CFA/M 12T,
- deskowanie przyczółków WD-9 P1 i P4.
Roboty drogowe:
- dostawa kruszywa 0/31,5 mm – 4.084,55 t.,
- dostawa grysów do produkcji mma: # 2/5 - 995 t, # 4/8 - 1.051 t, # 8/11 - 999 t, # 11/16 - 1.049 t.,
- odhumusowanie D-09,
- odhumusowanie L-02,
- wymiana gruntu S3 km 32+150- 31+881 P (100%),
- wykop na MOP Lewy - 10.000 m3 (96%),
- profilowanie koryta w wykopie S3 km 27+000 - 31+000 LP,
- kolumny wymiany dynamicznej S3 km 24+060 - 24+500 L,
- nasyp S3 km 18+900 - 19+600 - 1.000 m3 (55%),
- nasyp S3 km 24+900 - 25+020 L - 500 m3 (23%),
- nasyp S3 km 25+030 - 25+215 L - 1.000 m3 (30%),
- nasyp S3 km 31+900 - 32+300 P (33%),
- wykonywanie podbudowy zasadniczej z KŁSM S3 km 17+050 - 18+300 P (20%),
- wykonywanie podbudowy zasadniczej z KŁSM S3 km 17+050 - 18+300 L (80%),
- wykonanie podbudowy AC22P na drodze D-07 km 0+200 - 1+240 (100%).
Roboty elektryczne:
- prace na kolizjach sN06 (30%), nN07 (70%), sN10 (95%), nN11 (85%), nN13 (30%), nN20 (95%).
Roboty gazowe:
- kontynuacja prac na kolizji KGS 1 (92 %), KGW 3 (95%).
Roboty mostowe:
- WD-3: P3: Zbrojenie korpusu (100%),
- WE-4: P2: Wykonanie wykopu pod fundament,
- ML-7: P10: Zbrojenie filarów (100%),
- ML-7: P12: Zbrojenie fundamentów (100%),
- ML-7: P13: Zbrojenie fundamentów (100%),
- ML-7: P16: Wykonanie pali CFA – IS,
- ML-7: P19: Wykonanie iniekcji podstaw pali CFA-IS,
- ML-7: P23: Wykonanie pali CFA – IS,
- WD-9: Zbrojenie ścianki zaplecznej i skrzydła (100%),
- WE-10: P6: Betonowanie fundamentu,
- P-1: Zasypka przepustu,
- Pem-6: Hydroizolacja przepustu.
Branża telekomunikacyjna:
- kolizja Orange 03 (96%), 08 (90%), 12 (99%), Polkomtel 01 (95%), 02 (95%), 03 (95%), 05 (100%), kable miedziane 04 (95%).
Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od O9 do D282 km 23+880-23+900 (osadzenie osadnika, ułożenie kanału fi 1200 20m),
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od D285 do D300A km 25+600-25+650 (ułożenie kanał fi300 47m, fi 600 12m),
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od D347 do D337 km 26+950-27+200 (ułożenie kanału fi 200 do Wpustów),
- prace na zbiornikach retencyjnych nr 1 (40%), 2 (40%), 2.1 (40%), 3 (45%).
Branża melioracyjna:
- rurociąg nr 5.1 od S4 do S5 km 27+400 (ułożenie kanału fi 300 50m).