Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym
Prace administracyjne, wielobranżowe:
- kontraktowanie robót, dostaw i usług,
- działania nadzoru środowiskowego:
W tygodniu 12/2023 wykonano przeglądy związane z identyfikacją i oceną poziomu zagrożeń dla fauny i flory w okresie wczesnej wiosny. Wszystkie wrażliwe miejsca zostały ponownie zlustrowane. Zaobserwowano poza terenami budowy pierwsze ruchy płazów. Biorąc pod uwagę zakres prac i fenologię tych gatunków chronionych - płazy migrują w kierunku wody. Na dzień dzisiejszy nie stwierdza się zagrożeń wystąpienia zjawiska śmiertelności. Przewidywane ochłodzenie w kolejnym tygodniu może opóźnić migracje. Obserwacje będą kontynuowane. Kontrolowano stan ogrodzeń herpetologicznych. Trwające prace nie ingerowały w cenne siedliska i obszary poza granicami inwestycji. W tyg. 12 kontynuowano przeglądy terenu budowy, których celem miało być zidentyfikowanie miejsc, w których w okresie wiosennym może dojść do niebezpiecznych zdarzeń dla fauny gatunków chronionych podczas migracji wiosennych. Nie stwierdzono takich niebezpieczeństw. Nie stwierdzono porozrzucanych odpadów komunalnych i innych nieporządków. Wykonawca prowadzi selektywną zbiórkę odpadów. Istotnych uchybień z punktu widzenia realizacji warunków określonych w decyzjach środowiskowych, w tyg. 12 nie stwierdzono.
- opracowanie numeryczne projektu.
Prace projektowe:
- projekt technologiczny - deskowanie ścianki zaplecznej WD-5 oś P1 i P2,
- projekt technologiczny - Projekt Technologii i Organizacji Montażu Elementów Prefabrykowanych,
- projekt warsztatowy - ML-7 sekcja B osie 14-17,
- projekt technologiczny - deskowanie oczepów WD-5 oś P2,
- STWiORB M-20.10.01 Ekrany przeciwhałasowe,
- STWiORB D-05.03.25 Nawierzchnia z ażurowych płyt betonowych.
Roboty drogowe:
- dostawa kruszywa 0/31,5 mm - 7.370,25 t.,
- dostawa grysów do produkcji MMA - #2/5 - 987 t, #11/16 - 1.048 t.,
- prace rozbiórkowe na ulicy Kolejowej,
- prace utrzymaniowe związane z utrzymaniem tymczasowych organizacji ruchu,
- wykonanie wykopu: S3 km 20+250 - 20+600 L - 10.000m3 (90%),
- wykonanie nasypu: S3 km 18+900 - 19+600 - 1.000m3 (95%), S3 km 24+300 - 24+600 LP (65%), węzeł Wolin Zachód Ł1, Ł2, Ł3 (60%),
- roboty ziemne (wykop/nasyp) D-10, D-11,
- wykonanie materaca z geosyntetyku S3 km 23+650 - 24+050 LP,
- profilowanie drogi D-09 w km S3 29+200 - 30+200,
- układanie warstwy podbudowy zasadniczej AC22P: Węzeł Dargobądz Ł2, Ł3, Ł4, Ł5.
Roboty elektryczne:
- prace na kolizjach nN 11 (97%), SN 10 (96%), nN 20 (96%), nN 07 (96%).
Roboty mostowe:
- WŁ-1 - Montaż murów oporowych (95 %),
- WŁ-1: P1 i P3 - Zasypka inżynierska (60 %),
- W-2: P1: Deskowanie ściany podpory, betonowanie ściany podpory,
- W-2: P2: Deskowanie ściany podpory, betonowanie ściany podpory,
- WD-3: P1: Zasypka inżynierska 2 warstwy, podwalina pod drenaż (100 %),
- WD-3: P3: Zasypka inżynierska 2 warstwy, podwalina pod drenaż (100 %),
- WE-4: P2: Zbrojenie fundamentu podpory, deskowanie fundamentu podpory,
- WE-4: P3: Zbrojenie fundamentu podpory,
- WD-5: P3: Betonowanie korpusu,
- W-6: P1: Zbrojenie ściany podpory, betonowanie fundamentu podpory,
- W-6: P2: Zbrojenie ściany podpory, deskowanie ściany podpory,
- M-7L: P7: Zbrojenie filarów (80%),
- M-7L: P14: Zbrojenie filarów (100%),
- M-7L: P18 - Betonowanie filarów (100%),
- M-7L: P20: Zbrojenie filarów (60%),
- M-7L: P21: Wykonanie pali CFA-IS,
- W-8: Montaż murów oporowych, zasypka inżynierska,
- WE-10: P1 ÷ P3: Wykonanie kolumn DSM,
- WE-10: P5: Zbrojenie ściany podpory,
- WE-10: P6: Zbrojenie głowicy ściany podpory, deskowanie głowicy ściany podpory, betonowanie głowicy ściany podpory,
- WE-10: P8: Zbrojenie ściany podpory, zasypka fundamentu,
- M-11: P1: Zbrojenie, deskowanie, betonowanie fundamentu,
- M-12: P1: Zbrojenie fundamentu,
- WD-13: P1: Zbrojenie korpusu przyczółka (95%), szalowanie korpusu przyczółka (90%),
- PEm-3: Zbrojenie płyt przejściowych, deskowanie płyt przejściowych,
- PEm-6: Zbrojenie wlotu i wylotu,
- Mur M-1 - Wykonanie wykopu, betonu podkładowego pod elementy prefabrykowane, ustawienie elementów prefabrykowanych,
- Osie 14-17: W produkcji na stołach dźwigary EW1.1 i EW2.1,
- Osie 21-23: W produkcji na stołach dźwigary EW1.2 i EW 2.4 , w produkcji na stołach dźwigary EW1.1 i EW 2.1
Branża telekomunikacyjna:
- prace na kolizji Orange 16 (90%).
Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- prace na zbiornikach retencyjnych nr 1 (90%), 2 (75%), 2.1 (45%), 3 (60%), 4 (55%) 5 (80%), 6 (95%), 7 (40%), 7.1 (40%), 8 (45%), 12 (35%), 15 (20%), 15.1 (30%),
- kd: odcinek od D98+ wylot19 km19+200-19+400 (ułożenie kanału fi 400-30m),
- kd: odcinek od D554-D562 km 30+600-30+700 (ułożenie kanału fi 300-55m),
- kd: odcinek od D556.2 do D566 km30+550-30+650 (ułożenie kanału fi 300-55m).