Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym
Prace administracyjne, wielobranżowe:
- kontraktowanie robót, dostaw i usług,
- działania nadzoru środowiskowego:
W tygodniu 8 stan zagrożeń dla środowiska w miejscach, gdzie toczą się prace nie uległy istotnym zmianom. Nadzór przyrodniczy wykonał kolejne przeglądy związane z identyfikacją i oceną poziomu zagrożeń w okresie kończącej się zimy. Nie stwierdzono jeszcze zagrożeń związanych ze zbliżającym się okresem wiosennym. W czasie trwającego okresu zimowego w tyg. 8 nie stwierdzono istotnych zagrożeń dla fauny i flory gatunków chronionych znajdujących się w strefie oddziaływania inwestycji. Toczące się prace nie ingerowały w cenne siedliska i obszary poza granicami inwestycji. Nie stwierdzono przebywających na placu budowy teriofauny i awifauny gatunków chronionych. W tyg. 8 kontynuowano przeglądy terenu budowy, których celem miało być zidentyfikowanie miejsc, w których w okresie wiosennym może dojść do niebezpiecznych zdarzeń dla fauny gatunków chronionych podczas migracji wiosennych. Nie stwierdzono nigdzie wycieków substancji ropopochodnych i porozrzucanych odpadów komunalnych i innych nieporządków. Wykonawca prowadzi selektywną zbiórkę odpadów. Istotnych uchybień z punktu widzenia realizacji warunków określonych w decyzjach środowiskowych, w tyg. 8 nie stwierdzono.
- opracowanie numeryczne projektu.
Prace projektowe:
- projekt warsztatowy ML-7 sekcja D osie 21-23.
Roboty drogowe:
- dostawa kruszywa 0/31,5 mm - 4.055,95 t.,
- dostawa grysów do produkcji MMA - #2/5 - 997t, #4/8 - 1.052 t, #8/11 - 1.220, #16/22 - 756 t.,
- prace utrzymaniowe związane z utrzymaniem tymczasowych organizacji ruchu,
- wymiana gruntu S3 km 23+350 - 23+650 P (100%),
- wykop S3 km 20+250 - 20+600 l - 10.000m3 (75%),
- wykop S3 km 24+600 - 24+900 L (55%),
- wykop/ nasyp D-10, D-11,
- nasyp S3 km 18+900 - 19+600 - 1.000m3 (80%),
- nasyp S3 km 24+300 - 24+600 LP (55%),
- nasyp na węźle Wolin Zach. Łącznica nr 1, 2 i 3 (45%),
- kolumny wymiany dynamicznej S3 km 24+060 - 24+500 L (85%),
- roboty bitumiczne- warstwa podbudowy zasadniczej AC 22P na S3 km. 17+050 do 18+450 P,
- wykonanie podbudowy zasadniczej na węźle Dargobądz łącznica nr. 2, 3, 4 i 5.
Roboty elektryczne:
- kolizja WN D (Recław - Golczewo) L.110kV: Organizacja pracy na terenie R220kV PSE SE Recław - przygotowanie miejsca pracy, budowa ogrodzenia,
- kolizja WN D (Recław - Golczewo) L.110kV: Likwidacja bariery SOT na czas trwania robót R220kV SE Recław w pobliżu stanowiska,
- kolizja WN D (Recław - Golczewo) L.110kV: Demontaż przewodów roboczych w sekcji st nr 90 - bramka liniowa Golczewo w SE Recław,
- kolizja WN D (Recław - Golczewo) L.110kV: Demontaż słupa nr 99 (wg starej numeracji) wraz z fundamentami,
- kolizja WN D (Recław - Golczewo) L.110kV: Montaż nowych fundamentów prefabrykowanych na st nr 91.
Roboty mostowe:
- W-2: P1 - Betonowanie fundamentu,
- W-2: P2 - Betonowanie fundamentu,
- W-3: P1 i P3: Montaż łożysk (100%),
- WE-4: P1: Wykonanie wykopów pod fundamenty, dostawa stali zbrojeniowej,
- WD-5: P1: Zasypka inżynierska fundamentów (100%),
- WD-5: P2: Zasypka inżynierska fundamentów (100%),
- WD-5: P3: Montaż przepustu,
- ML-7: P9: Betonowanie poprzecznicy (100%),
- ML-7: P10: Zabijanie pali pod podpory tymczasowe (100%),
- ML-7: P11: Zabijanie pali pod podpory tymczasowe (100%),
- ML-7: P12: Zabijanie pali pod podpory tymczasowe (100%),
- ML-7: P13: Zabijanie pali pod podpory tymczasowe (100%),
- ML-7: P14: Zabijanie pali pod podpory tymczasowe (100%),
- ML-7: P15: Zabijanie pali pod podpory tymczasowe (100%),
- ML-7: P16: Zabijanie pali pod podpory tymczasowe (100%),
- ML-7: P17: Zabijanie pali pod podpory tymczasowe (100%),
- ML-7: P18: Zabijanie pali pod podpory tymczasowe (100%),
- ML-7: P19: Zabijanie pali pod podpory tymczasowe (100%),
- ML-7: P20: Zabijanie pali pod podpory tymczasowe (100%), zbrojenie fundamentu (100%),
- W-8: Wykonanie podwaliny pod mury oporowe,
- WE-10: P1-P4: Dostawa stali zbrojeniowej,
- WE-10: P5: Zbrojenie ściany podpory,
- WE-10: P7: Zbrojenie ściany podpory, betonowanie ściany podpory (segment A1 i A2),
- WE-10: P8: Zbrojenie ściany podpory,
- M-11: P2: Wykonanie ścian szczelinowych,
- M-12: P1, P2: Wykonanie betonu podkładowego, skuwanie głowic pali CFA,
- WD-13: P1: Wykonanie kolumn DSM,
- PEm-6: Zbrojenie wlotu i wylotu.
Branża telekomunikacyjna:
- kolizja Orange 16 (65%), 17 (70%), Telkol1 (99%), Telkol 2 (95%).
Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od D29-Wyl4 km18+350 (ułożenie kanału fi 800-25m),
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od D569 do Wyl101 wraz z Wp 454, 455 km30+900 (ułożenie kanału fi 300-85m),
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od rWp317-rWyl317 km 30+850 (ułożenie kanału fi 200-15m),
- prace na zbiornikach retencyjnych nr 1 (70%), 2 (45%), 2.1 (45%), 3 (45%), 4 ( 45%), 5 ( 50%), 6 (95%), 7 (40%), 7.1 (40%), 8 (45%).