Postęp prac za okres od 17.10.2022r. do 23.10.2022r.

Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym

Prace administracyjne:
- kontraktowanie robót, dostaw i usług,
- działania nadzoru środowiskowego:

Dokonano dwóch  przeglądów związanych z identyfikacją i oceną poziomu zagrożeń dla fauny, flory oraz cennych siedlisk w strefie oddziaływania w ostatniej fazie budowy drogi. Nie stwierdzono już żadnych ruchów płazów w pasie między ogrodzeniami docelowymi. Mimo ciepłych jak na tą porę roku dni i opadów deszczu nie stwierdzono żadnych ruchów płazów związanych z migracjami jesiennymi na placu budowy. Nie stwierdzono też w tyg. 42 żadnych zagrożeń dla gadów poszukujących też miejsc na zimowiska. Utrzymuje się większa aktywność w przemieszczaniu się takich zwierząt  jak dziki, sarny, związana z ich wędrówkami jesiennymi. Nigdzie nie stwierdzono w tyg. 42 uwięzionych na terenie budowy zwierząt.
W bieżącym okresie nie doszło do żadnych niebezpiecznych incydentów związanych z przypadkowym przebywaniem zwierząt na placu budowy.

- opracowanie numeryczne projektu.

Prace projektowe:
- STWiORB M-14.01.00 Konstrukcja stalowa.

Roboty drogowe:
- dostawa kruszywa 0/31,5 mm – 6.191.05 t.,
- odhumusowanie D-09,
- wymiana gruntu S3 km 31+800 - 31+850 (95%),
- wykop na MOP Lewy - 10.000 m3 (92%) ,
- wykop na rondzie pomiędzy D-07 a łącznicą nr 4 na węźle Wolin Zachód (100%),
- profilowanie koryta w wykopie S3 w km 27+000 - 31+000 LP,
- kolumny wymiany dynamicznej S3 km 24-060 - 24+500 L,
- nasyp S3 km 18+900 - 19+600 - 1.000m3 (47%),
- nasyp S3 km 24+900 - 25+020 L  - 500m3 (20%),
- nasyp S3 km 25+030 - 25+215 L - 1.000m3 (30%),
- nasyp S3 km 31+900 - 32+300 P (28%),
- profilowanie pierwszej warstwy nasypu S3 w km 27+000 - 31+000 LP,
- wykonanie drogi dojazdowej do podpory P23,
- wykonywanie podbudowy pomocniczej z KŁSM S3 km 17+050 - 18+300 P (65%),
- wykonywanie podbudowy pomocniczej z KŁSM S3 km 17+050 - 18+300 L (65%),
- wykonanie podbudowy pomocniczej z KŁSM na rondzie południowym na węźle Wolin Zach. D-07 w km 0+200 - 1+240 (100%),
- wykonanie podbudowy pomocniczej z KŁSM na drodze D-07 w km 0+200 - 1+240 (100%),
- wykonanie podbudowy bitumicznej z betonu asfaltowego AC22P i warstwy wiążącej AC16W na drodze D07 wraz z wykonaniem bypassu do DK3.

Roboty elektryczne:
- kolizja  WN D (Recław - Golczewo): Przewieszenie istniejących przewodów w przęśle 99-90 na słup nr 90,
- kolizja WN D (Recław - Golczewo): Montaż naciągów na stanowisku 81-83, 83-85, 88-90,
- prace na kolizjach nN06 (95%), nN07 (50%), sN10 (95%), nN11 (85%), nN20 (95%).

Roboty gazowe:
- kontynuacja prac na kolizji KGS 1 (60 %), KGW 3 (95%).

Roboty mostowe:
- WŁ-1: P1: Betonowanie gzymsu (100%),
- WŁ-1: LP: P3: Wykonanie wykopu,
- W-2: P2: Wykonanie wykopu pod fundament, wykonanie kolumn DSM,
- WD-3: P3: Betonowanie ławy  fundamentowej (100 %),
- ML-7: P9: Zbrojenie i betonowanie filarów, zasypka fundamentów (100%),
- ML-7: P10: Zbrojenie fundamentów (100%),
- ML-7: P11: Zbrojenie fundamentów (40%),
- ML-7: P17, P18: Wykonanie iniekcji podstaw pali CFA,
- ML-7: P19: Wykonanie pali CFA-IS,
- W-8 L: Montaż prefabrykatów łukowych (100%),
- WD-9 - P4 - Montaż zbrojenia (90%),
- WE-10: Zbrojenie fundamentu,
- Pem-3: Wykonanie hydroizolacji,
- Pem-4: Montaż konstrukcji przepustu,
- Pem-6: Montaż konstrukcji przepustu.

Branża telekomunikacyjna:
- kolizja Orange 03 (96%),  08 (90%), 12 (99%), Polkomtel 01 (95%), 02 (95%), 03 (95%), 05 (95%), kable miedziane 04 (95%).

Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od D111 do D112 km 19+700-19+750 (ułożenie kanału  fi300 30m),
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od D114 do D120 km 19+700-19+750 (ułożenie kanału fi 800 70m, fi400 7m, fi300 40m),
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od D303A do D304.1A km 25+600-25+650 (ułożenie kanału fi 300 20m),
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od D521 do D520 km 30+100 (ułożenie kanału fi 400 37m),
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od D531 do D530 km 30+400 (ułożenie kanału fi 400 29m),
- budowa kanalizacji sanitarnej nr 3 odcinek od S30 do S29 km19+850-19+900 (ułożenie kanału fi 200 65m),
- budowa sieci wodociągowej nr 4 odcinek od W14 do W12 23+300 - 23+400 (ułożenie kanału fi 160 240m),
- prace na zbiornikach retencyjnych nr 1 (40%), 2 (40%), 2.1 (40%).