Postęp prac za okres od 15.08.2022r. do 21.08.2022r.

Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym

Prace administracyjne:
- kontraktowanie robót, dostaw i usług,
- działania nadzoru środowiskowego:

Podczas przeglądów zwracano dużą uwagę na prace ziemne  z wykopami, które mogą stanowić pułapkę dla płazów i innych zwierząt. Nie stwierdzono nigdzie uwiezionych zwierząt. Zwracano uwagę na prawidłowe kształtowanie ścian wykopów. Zakończyła się dyspersja młodocianych osobników wychodzących ze zbiorników po przeobrażeniach. Zagrożeniem pozostaje przebywanie żab zielonych i osobników młodocianych innych gatunków żerujących wokół miejsc wypełnionych wodą. Nie stwierdzono w tyg. 33 żadnych form rozwojowych płazów w tych miejscach. Przeglądano miejsca składowania hałd karpiny pod kątem możliwości gniazdowania ptaków. Wykluczono taką możliwość. Wykonano specjalną lustrację budowy związaną z identyfikacją zagrożeń związanych z gniazdowaniem brzegówki Riparia riparia na terenie budowy. Pojedyncze młode jaskółki mogą jeszcze wracać na noc z żerowisk do norek. Sprawdzono stan zagrożeń herpetologicznych, monitorowano kształtowanie skarp humusu oraz miejsca z występującą rośliną inwazyjną rdestowiec. W bieżącym okresie nie doszło do żadnych niebezpiecznych incydentów związanych z przypadkowym przebywaniem zwierząt na placu budowy.

- opracowanie numeryczne projektu.

Roboty drogowe:
- dostawa grysów do produkcji mma: # 4/8 –990 t, # 16/22 – 1047 t.,
- dostawa kruszywa 0/31,5 mm - 8298,6 t.,
- odhumusowanie TG km 28+000 - 31+000 - odwiezienie humusu na pryzmę,     
- wymiana gruntu TG km 19+000 - 19+500 (99%),
- wymiana gruntu na drodze D-07 w km 0+240 - 1+000,
- wykop na MOP Lewy - 10.000m3 (65%),
- wykop na TG 17+050 - 17+320 (30%),
- wykop na TG km 30+925 - 31+150,
- budowa nasypu na TG km 17+320 - 17+560 (17%),
- budowa nasypu km 27+000 - 28+000 strona lewa i prawa - 5.000m3 (75%),    
- budowa nasypu km 19+940 - 20+150 strona lewa - profilowanie skarp i wykop rowu,    
- budowa nasypu km  28+000 - 29+000 strona lewa i prawa,
- wykonanie nasypu na TG w km 26+325 - 26+500 strona lewa,
- wykonanie kolumn piaskowo - żwirowych w km 23+850 - 24+060 strona lewa,
- wykonanie kolumn piaskowo - żwirowych w km 30+455 - 30+600 strona prawa.

Roboty elektryczne:
- prace na kolizjach nN 11 (50%), SN 09 (25%), SN 08 (100%), nN 18 (100%).

Roboty gazowe:
- przepięcie kolizji KG 2 (100%), kontynuacja prac na kolizji KG 4 (97%).

Roboty mostowe:
- WŁ-1: Zasypki inżynierskie oś P1 i P3,
- WŁ-1: Hałdowanie materiału na zasypki inżynierskie,
- WŁ-1: Betonowanie oczepu w osi P2 jezdnia prawa,
- WŁ-1: Przygotowanie rusztowań pod korpus przyczółka oś P3 jezdnia prawa,
- WŁ-1: Zbrojenie i szalowanie oczepu P2 jezdnia prawa,
- WŁ-1: Zbrojenie korpusu przyczółka P1 jezdnia prawa - 50 %,
- WŁ-1: Zbrojenie korpusu przyczółka P3 jezdnia prawa - 50 %,
- ML-7: Wykonywanie pali CFA na podporze P13,    
- ML-7: Szalowanie filarów P3 i P5 - 100%,
- W-8: Zbrojenie fundamentu podpory w osi 1,
- Pem 1: zasypka przepustu,
- M1: dostawa prefabrykatów muru oporowego.

Branża telekomunikacyjna:
- kolizja polkomtel 02 (100%),    
- kolizja Orange 01 (100%).

Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- budowa wodociągu nr 6: odcinek Z11-W19 km 24+800 - 25+300,
- budowa kanalizacji odcinek D9-Wyl1.1 km 17+400 - 17+600,
- budowa kanalizacji odcinek D11-D22 km 17+650 - 18+500,
- montaż  fundamentów na L.110kV Recław Golczewo - st nr 86,
- zakończenie montażu fundamentów na stanowisku nr 2 L.110kV Recław Moracz.