Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym
Prace administracyjne, wielobranżowe:
- działania nadzoru środowiskowego:
W tygodniu 19/2023 wykonano przeglądy związane z identyfikacją i oceną poziomu zagrożeń dla fauny i flory w okresie wiosennym. W tygodniu 19 stwierdzono obecność płazów na terenach wokół budowy poza ogrodzeniami. Występuje niewielkie zagrożenie możliwością przedostawania się płazów za ogrodzenia przez występujące punktowo nieszczelności lub wzdłuż cieków. Przypadków wystąpienia śmiertelności płazów w tyg. 19 nie stwierdzono. Nie obserwowano w tyg. 19 zachodzącego procesu gniazdowania na terenie budowy. Pozostałe do wykonania prace nie ingerują już w żaden sposób w cenne siedliska ornitofauny. Nie stwierdzono krążących jaskółek na placu budowy, próbujących drążyć norki lęgowe. Zwierzęta swobodnie przekraczają plac budowy. Ne stwierdzono nigdzie uwięzionych zwierząt w wykopach. Nie stwierdzono porozrzucanych odpadów komunalnych i innych nieporządków. Istotnych uchybień z punktu widzenia realizacji warunków określonych w decyzjach środowiskowych, na tym etapie budowy w tyg. 19 nie stwierdzono.
- opracowanie numeryczne projektu.
Prace projektowe:
- projekt technologiczny pali stalowych podpór tymczasowych w osiach 21a-22b mostu ML-7,
- projekt optymalizacji korków podwodnych dla podpór w osiach 21 i 22 mostu ML-7,
- projekt technologiczny - Deskowanie podpór obiektu WE-10,
- projekt technologii i organizacji montażu ML-7 sekcja A osie 1-14.kruszywa 0/31,5 mm -7.381,65 t.,
Roboty drogowe:
- dostawa kruszywa 0/31,5 mm -7.381,65 t.,
- dostawa grysów do produkcji MMA - #4/8 - 988 t, #8/11 -982 t, #11/16 - 2.049 t., #16/22 -2.096 t.,
- prace rozbiórkowe na ulicy Kolejowej,
- prace utrzymaniowe związane z utrzymaniem tymczasowych organizacji ruchu,
- wymiana gruntu na drodze D-11,
- wykonanie wykopu: MOP prawy S3 w km 20+250 - 21+200 - 5.000m3 (50%),
- wykonanie wykopu na ulicy Kolejowej,
- wykonanie nasypu: S3 km 24+300-24+600 LP (69%)), węzeł Wolin Zachód: Ł1, Ł2, Ł3 (69%),
- roboty bitumiczne - warstwa wiążąca AC 16 W na S3 km 27+225 - 28+080 L i 28+950 -30+050 P,
- roboty ziemne wykop/nasyp D-10 i D-11,
- wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm na D-09,
- wykonanie podbudowy zasadniczej na S3 km 18+950 - 19+900 LP,
- wykonanie warstwy podbudowy AC 22P: S3 km 28+377 - 28+750 P i 28+370 - 28+500 L,
- wykonanie warstwy podbudowy AC 16: D09 km 2+200 - 2+870.
Roboty mostowe:
- WŁ-1 – Montaż rusztowań przy poprzecznicach, przygotowanie montażu wyparcia belek CB, spawanie zbrojenia belek CB (20 %),
- WŁ-1 : P1: Zbrojenie murów oporowych (90 %),
- WŁ-1 : P1, P3: Zbrojenie poprzecznic (70 %),
- W-2: Prefabrykacja zbrojenia oczepów konstrukcji oporowych,
- W-2: P1: Zasypka obiektu, wykonanie drenażu za ścianą podpory,
- W-2: P2: Zasypka obiektu, wykonanie drenażu za ścianą podpory,
- WE-4: Prefabrykacja zbrojenia oczepów konstrukcji oporowych,
- WE-4: P1: Zbrojenie ściany podpory,
- WE-4: P2: Zbrojenie, deskowanie ściany podpory, betonowanie ściany podpory - segment A2,
- WE-4: P3: Zbrojenie, deskowanie ściany podpory,
- WD-5: P1: Betonowanie ścianki zaplecznej i skrzydła (100 %),
- W-6: P1: Hydroizolacja ściany podpory,
- W-6: P2: Hydroizolacja ściany podpory,
- ML-7: P1, P4, P5, P6: Zbrojenie i betonowanie ciosów - sekcja A (100%),
- ML-7: P5: Zbrojenie i betonowanie poprzecznicy na stendzie (100%),
- M-7L: P18, P19, P20, P23: Zbrojenie i betonowanie ciosów - sekcja B i D (100%),
- Prod. konstr. stalowej: osie 14-17: W produkcji na stołach dźwigary EW 1.3, EW 2.3, EW 1.4, EW 2.4 , EW 2.5, EW 1.5, EW 2.6, EW 1.6,
- Prod. konstr. stalowej: osie 14-17: Malowanie elementów: EW 1.3, EW 2.3, EW 1.4, EW 2.4 , EW 2.5, EW 1.5, EW 2.6, EW 1.6,
- Prod. konstr. stalowej: osie 21-23: W produkcji na stołach dźwigary EW1.3, EW 1.6 EW 2.1, EW 2.3, EW 2.5, EW2.6,
- Prod. konstr. stalowej: osie 21-23: Malowanie wykonanych elementów: EW1.3, EW 1.6 EW 2.1, EW 2.3, EW 2.5, EW2.6,
- Budowa: Wrzuty elementów w osi 14-15,
- W-8: Montaż murów oporowych, zasypka inżynierska (80%),
- WD-9: P1: Wykop pod fundament, wykonanie betonu podkładowego (100%),
- WE-10: P1: Zbrojenie i deskowanie fundamentu, betonowanie fundamentu (segment A1 i A2),
- WE-10: P5: Rozdeskowanie ściany podpory,
- WE-10: P7: Rozdeskowanie głowicy ściany podpory,
- WE-10: P8: Zbrojenie i deskowanie ściany podpory,
- M-11: P1: Zbrojenie i deskowanie ściany podpory,
- M-11: P2: Zbrojenie ściany podpory,
- M-12T: P2: Zbrojenie, deskowanie i betonowanie ściany podpory,
- WD-13: P1: Betonowanie ciosów podłożyskowych (100%),
- WD-13: P2: Betonowanie ciosów podłożyskowych (100%),
- WD-13: P3: Betonowanie korpusu przyczółka (100%),
- PEm-3: Zbrojenie wlotu i wylotu przepustu,
- PEm-6: Zbrojenie, deskowanie, betonowanie i hydroizolacja płyty zespalającej, hydroizolacja płyt przejściowych,
- PEm-7: Zasypka przepustu,
- Mur M-1 - Wykonanie hydroizolacji elementów prefabrykowanych.
Roboty elektryczne:
- prace na kolizjach SN 10 (100%), nN 20 (96%), nN 07 (96%),
- zasilanie KSZR 2 (20%), 5(30%), 6 (45%), 8 (90%), pompownia K2 (80%).
Branża telekomunikacyjna:
- prace na kolizji Telkol 02 (100%).
Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- prace na zbiornikach retencyjnych nr 1 (90%), 2 (75%), 2.1 (55%), 3 (95%), 4 (90%) 5 (80%), 6 (97%), 7 (90%), 7.1 (45%), 8 (45%), 12 (45%), 15 (20%), 15.1 (30%),
- kd: odcinek od O2 do D87 km 19+000 (ułożenie kanału fi 800-28m),
- kd: odcinek od D466 do D490 km 25+250-25+300 (ułożenie kanału fi200-5m),
- kd: odcinek od D473 do D474 wraz z wpustami km25+150 (ułożenie kanału fi300-50m),
- kd: odcinek od Wyl31.2 do D158 wraz z wpustem km 20+600 (ułożenie kanału fi 600-62m),
- kd: odcinek od Wyl32 do D161 wraz z wpustami km 21+000 (ułożenie kanału fi 600-21m),
- kd: odcinek od Wyl34 do D175 wraz z wpustami km 21+200 (ułożenie kanału fi 400-35m).
Branża melioracyjna:
- rów bez nazwy 5 km 19+600-19+900 (wykonany przepust),
- rów bez nazwy 6 km 19+600-19+900 (humusowanie, ułożenie faszyny-ok 100m; wykonany przepust fi600-9,5m).