Postęp prac za okres od 07.11.2022r. do 13.11.2022r.

Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym

Prace administracyjne:
- kontraktowanie robót, dostaw i usług,
- działania nadzoru środowiskowego:

Dokonano przeglądów związanych z identyfikacją i oceną poziomu zagrożeń  dla fauny, flory oraz cennych siedlisk w strefie oddziaływania w ostatniej fazie budowy drogi. Oceniano poziom zagrożeń przede wszystkim dla fauny związanej z oddziaływaniem budowanej drogi w okresie jesiennym. Przeglądano miejsca, w których toczą się prace w obrębie cieków przecinających plac budowy. Wykonane tam przeglądy  nie przyniosły danych o blokowaniu przepływu czy zmuleniach. Mimo ciepłych jak na tę porę roku dni nie stwierdzono żadnych ruchów płazów. Kończą się jesienne przeloty na zimowiska, ostatni okres fenologiczny dla chiropterofauny. Nie stwierdzono miejsc na placu budowy, w których do takiego zimowania mogłoby dojść. W bieżącym okresie nie doszło do żadnych niebezpiecznych incydentów związanych z przypadkowym przebywaniem zwierząt na placu budowy.

- opracowanie numeryczne projektu.

Prace projektowe:
- projekt próbnych obciążeń statycznych na wciskanie pali CFA I CFA IS ML-7 sekcja B,
- projekt technologiczny gruntu zbrojnego i murów oporowych na obiekcie WŁ-1,
- STWiORB D-08.05.01 Ścieki z prefabrykowanych elementów betonowych.

Roboty drogowe:
- dostawa kruszywa 0/31,5 mm – 6.056,85 t.,
- dostawa grysów do produkcji mma: # 0/2 - 2.038 t.,
- odhumusowanie D-09,
- odhumusowanie L-02,
- odhumusowanie skarp na rondzie południowym na węźle Wolin Zach. D-07 km 0+200 - 1+240 (85%),
- wymiana gruntu S3 km 32+150- 31+881 P (100%),
- wykop na MOP Lewy - 10.000 m3 (97%),
- profilowanie koryta w wykopie S3 km 27+000 - 31+000 LP - pierwsza warstwa nasypu,
- kolumny wymiany dynamicznej S3 km 24+060 - 24+500 L,
- nasyp S3 km 18+900 - 19+600 - 1.000 m3 (60%),
- nasyp S3 km 24+900 - 25+020 L  - 500 m3 (24%),
- nasyp S3 km 25+030 - 25+215 L - 1.000 m3 (33%),
- nasyp S3 km 31+900 - 32+300 P (45%),
- wykonywanie podbudowy zasadniczej z KŁSM S3 km 17+050 - 18+300 P (90%),
- wykonywanie podbudowy zasadniczej z KŁSM S3 km 17+050 - 18+300 L (100%).

Roboty elektryczne:
- prace na kolizjach sN06 (60%), nN07 (70%), sN10 (95%), nN11 (85%), nN 12 (50%), nN13 (60%), nN20 (95%).

Roboty gazowe:
- kontynuacja prac na kolizji KGS 1 (95 %), KGW 3 (96%).

Roboty mostowe:
- WD-3: P1: Zbrojenie korpusu (80%),
- WD-3: P1: Izolacja ławy fundamentowej (50 %),
- WD-3: P1: Zasypka ławy fundamentowej (100%),
- WD-3: P3: Zbrojenie korpusu (50%),
- WD-3: P3: Zasypka ławy fundamentowej (50%),
- ML-7: P1: Betonowanie ściany oporowej schodów awaryjnych,
- ML-7: P10: Betonowanie filarów (100%),
- ML-7: P13: Zbrojenie fundamentów (100%),
- ML-7: P16: Wykonanie iniekcji podstaw pali CFA-IS,
- ML-7: P20, P23:  Wykonanie pali CFA – IS,
- W-8: Betonowanie zamków i ścianki zaplecznej (100%),
- WD-9: P4: Betonowanie skrzydła i ścianki zaplecznej (100%),
- PEm-2: Montaż konstrukcji i zabezpieczenie antykorozyjne przepustu,
- PEm-3: Zasypka przepustu,
- PEm-4: Montaż konstrukcji i zabezpieczenie antykorozyjne przepustu.

Branża telekomunikacyjna:
- kolizja Orange  08 (90%), 12 (99%), 23 (30%), Polkomtel 01 (95%), 02 (95%), 03 (95%), kable miedziane 04 (95%).

Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek D9 i D10 km17+550 (montaż piaskowników przy studniach D9 i D10 oraz montaż wylotów Wyl1.1 i Wyl1.2),
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek O9 km 23+850-23+900 (montaż wylotu Wyl50, ułożenie kanału za osadnikiem),
- prace na zbiornikach retencyjnych nr 1 (40%), 2 (40%), 2.1 (40%), 3 (45%), 6 (40%).