Postęp prac za okres od 05.12.2022r. do 11.12.2022r.

Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym

Prace administracyjne, wielobranżowe:
- rozbiórka budynku mieszkalnego w Recławiu.
- działania nadzoru środowiskowego:

W tygodniu 49 dokonano przeglądów związanych z identyfikacją i oceną poziomu zagrożeń dla fauny, flory oraz cennych siedlisk w strefie oddziaływania budowanej drogi. Oceniano poziom zagrożeń przede wszystkim dla fauny związanej z oddziaływaniem budowanej drogi w okresie przełomu jesieni i zimy. Po zakończeniu sezonu  wegetacji roślin, migracji płazów i okresu lęgowego  obserwowano tylko pojedyncze tropy zwierząt podczas migracji lokalnych w poprzek drogi. Nie stwierdzono po opadach śniegu  tropów gatunków chronionych. Obserwowano pojedyncze ptaki gatunków zimujących na terenach wokół wykonywanych prac. Wykonywane prace nie stanowiły dla nich w żadnym stopniu zagrożenia. Sprawdzano możliwość uwięzienia zwierząt przekraczających plac budowy i przypadkowo na nim przebywających. Istotnych uchybień z punktu widzenia realizacji  warunków określonych w decyzjach środowiskowych,  w tyg. 49  nie stwierdzono.

- opracowanie numeryczne projektu.

Prace projektowe:
- projekt technologiczny - Rozbiórka wiaduktu drogowego WD - 1 w ciągu drogi krajowej DK-3,
- STWiORB D-06.03.01 Umocnienie pobocza,
- STWiORB D-08.05.02 Ściek betonowy wykonany metodą ślizgową.

Roboty drogowe:
- dostawa kruszywa 0/31,5 mm – 8.181,20 t.,
- dostawa grysów do produkcji mma:  # 4/8 - 935 t,  # 8/11 - 995 t,  # 11/16 - 992 t,  # 16/22 - 1.043 t.,
- rozbiórka kruszywa DK-3 km S3  23+350 - 24+400 P (25%),
- wymiana gruntu S3 km 23+350 do 23+650 P,
- wykop S3 km 20+250 - 20+600 L - 10.000m3 (15%),
- wykop S3 km 24+750 - 24+900 L (10%),
- kolumny wymiany dynamicznej S3 km 24+060 - 24+500 L,
- nasyp S3 km 18+900 - 19+600 - 1.000 m3 (72%),
- nasyp S3 km 24+900 - 25+020 L  - 500 m3 (29%),
- nasyp S3 km 25+030 - 25+215 L - 1.000 m3 (50%),
- nasyp przeciążeniowy S3 km 30+500,
- nasyp S3 km 31+900 - 32+300 P (75%),
- wykonanie podbudowy zasadniczej z KŁSM S3 km 28+450 - 29+150 P (50%),
- wykonanie podbudowy zasadniczej z KŁSM S3 km 29+200 - 30+170 P (50%),
- wykonanie podbudowy zasadniczej z KŁSM S3 km 31+150 - 31+750 P (50%),
- wykonanie podbudowy pomocniczej z KŁSM na węźle Dargobądz na łącznicy nr 2 i 3  km 0+050 - 0+335  (100%).

Roboty elektryczne:
- kolizja WN G (Recław - Jagniątkowo): linia kablowa 110kV (40%),
- prace na kolizjach sN06 (95%), nN07 (85%), sN10 (95%), nN11 (85%), nN 12 (90%), nN13 (90%), nN20 (95%).

Roboty gazowe:
- kontynuacja prac na kolizji KGS 1 (98 %), KGW 3 (97%).

Roboty mostowe:
- WD-3: P1: - Zbrojenie ścianki zaplecznej i skrzydła (100%),
- WD-3: P2 - Zbrojenie, szalowanie, betonowanie filarów (100%),
- WD-3: P3 - Zbrojenie korpusu (50%),
- ML-7: P7: Wykonanie pali CFA-IS,
- ML-7: P15: Zbrojenie fundamentów (100%), betonowanie fundamentu (100%),
- ML-7: P16: Zbrojenie fundamentów (90%),
- ML-7: P17: Betonowanie fundamentu (100%),
- ML-7: P20: Wykonanie poszerzeń podstaw pali CFA-IS,
- ML-7: P23: Wykonanie pali CFA-IS,
- WE-10: P5: Wykonanie wykopu pod fundament,
- WE-10: P6: Zasypka fundamentu, zbrojenie ściany podpory,
- WE-10: P7: Zbrojenie ściany podpory,
- WE-10: P8: Rozdeskowanie fundamentu,
- PEm-2: Zasypka przepustu,
- PEm-4: Zasypka przepustu,
- PEm-6: Wykonanie betonu podkładowego płyt przejściowych,
- PEm-7: Zasypka przepustu,
- PEm-7.1: Zasypka przepustu.

Branża telekomunikacyjna:
- kolizja Orange  08 (90%), 12 (99%), 16 (60%), 17 (60%), 23 (30%), 29 (90%), 30 (90%) Polkomtel 01 (95%), 02 (95%), 03 (95%) 06 (80%), 09 (90%), kable miedziane 04 (95%),30 (90%), Telkol 2 (90%).

Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od D324 do Wyl66 km 27+050+27+150 (ułożenie kanału fi500 55m),
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od D459 do D458 istniejąca km 25+450 (ułożenie kanału fi600 7m + wpięcie do studni D458 istniejącej),
- budowa kanalizacji deszczowej odcinek od D507 do D511 km 28+530-28+670 (ułożenie kanału fi 300 105m),
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej nr 1 odcinek od S25 DO S24 km 23+300-23+400 (ułożenie kanału fi200 60m),
- prace na zbiornikach retencyjnych nr 1 (40%), 2 (40%), 2.1 (40%), 3 (45%), 6 (50%),  7 (40%), 7.1 (40%), 8 (45%).