Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym
Prace administracyjne:
- kontraktowanie robót, dostaw i usług,
- działania nadzoru środowiskowego:
Dokonano dwóch przeglądów związanych z zagrożeniami dla fauny i flory w okresie lata, które mogą mieć przyczyny w wykonywanych pracach przy realizacji inwestycji. Funkcjonują ogrodzenia tymczasowe. Większość płazów już kilka tygodni temu udała się na żerowiska w kierunku zimowisk. Nie zinwentaryzowano na placu ruchów płazów związanych z migracjami jesiennymi. Nie stwierdzono śladów bytowania nietoperzy w tym miejscu. Prowadzono obserwacje herpetologiczne, ornitologiczne i chiropterologiczne. Monitorowano kształtowanie skarp humusu i ścian wykopów oraz miejsca z występującą rośliną inwazyjną rdestowiec. W bieżącym okresie nie doszło do żadnych niebezpiecznych incydentów związanych z przypadkowym przebywaniem zwierząt na placu budowy.
- opracowanie numeryczne projektu.
Prace projektowe:
- tom 2n Przepusty
Roboty drogowe:
- wymiana gruntu S3 km 30+455 - 30+600 P,
- wymiana gruntu Z-02 km 0+000 - 0+180 (95%),
- wymiana gruntu D-07 km 0+240 - 1+000 (100%),
- wymiana gruntu D-08 km 0+050 - 0+163,39 (95%),
- wykop S3 km 17+050 - 17+320 (50%),
- wykop S3 km 30+925 - 31+150 (55%),
- wykop na MOP Lewy - 10.000 m3 (80%),
- nasyp S3 km 17+400 - 18+380 LP - pierwsza warstwa,
- nasyp S3 km 17+320 - 17+560 (55%),
- nasyp S3 km 26+325 - 26+500 L (85%),
- nasyp S3 km 27+000 - 28+000 - 5.000m3 (85%) LP,
- nasyp S3 km 28+000 - 29+000 (85%) LP,
- kolumny piaskowo - żwirowe S3 km 24+060 - 24+500 L,
- kolumny piaskowo - żwirowe S3 KM 30+445 - 30+600 (100%),
- profilowanie i zagęszczanie podłoża S3 km 17+050 - 17+400 LP,
- rozbiórka ekranów akustycznych, barier stalowych, podbudowy z kruszywa S3 km 19+700 - 20+200.
Roboty elektryczne:
- kolizja WN D (Recław - Golczewo): montaż fundamentów na stanowisku 81, 82, 84, 88, 89,
- prace na kolizjach sN 09 (35%), sN 10 (90%), nN 11 (85%),
- przepięcie kolizji sN 12 i Nn 19.
Roboty gazowe:
- kontynuacja prac na kolizji KG 4 (99%).
Roboty mostowe:
- WŁ-1: Betonowanie korpusu P1 jezdnia prawa (100%),
- WŁ-1: Rozpoczęcie zbrojenia oczepu P2 jezdnia lewa (20%),
- WŁ-1: Zbrojenie ścianki zaplecznej P3 jezdnia prawa (50%),
- ML-7: Dostawy i montaż grodzic w podporach nurtowych P22,
- ML-7: Betonowanie filarów P4 i P6 (100%),
- ML-7: Betonowanie ławy fundamentowej P8 (100%),
- ML-7: Wykonanie poszerzeń podstaw pali CFA-IS na podporach P11, P12, P13,
- ML-7: Wykonywanie pali CFA na podporach P17, P18,
- W-8: Zbrojenie ściany w osi 1 (40%),
- WD-9: Zbrojenie i betonowanie filarów w osi 3 (100%),
- Pem-2: Wykonanie wykopu,
- Pem-3: Dostawy prefabrykowanych elementów przepustów,
- Pem-5.1: Zasypka przepustu.
Branża telekomunikacyjna:
- kolizja Orange 03 (70%), 05 (70%), 11 (50%), 12 (95%), Polkomtel 04 (70%), kable miedziane 04 (70%).
Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- budowa kanalizacji odcinek od D377 do D382 km 27+500 - 27+600 (ułożenie kanału fi300, 124 m),
- budowa kanalizacji odcinek od D465 do D464 km 28+200 - 28+250 (ułożenie kanału fi800, 35 m),
- budowa wodociągu nr 9 odcinek od W38 do W41 km 26+500 - 26+650 (ułożenie kanału 160PE, 60 m),
- budowa wodociągu nr 9 odcinek od W41 do SP3 km 26+650 - 27+100 (ułożenie kanału 110PE, 640 m).