Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym
Prace administracyjne, wielobranżowe:
- działania nadzoru środowiskowego:
W tygodniu 14/2024 odbyły się dwie wizyty terenowe. W tygodniu 14/2024 nadzór przyrodniczy wykonał przeglądy związane z identyfikacją i oceną poziomu zagrożeń dla fauny, flory oraz cennych siedlisk w strefie oddziaływania budowanej drogi. Na placu budowy nie stwierdzono płazów. Nie obserwowano też na drzewach pozostawionych do adaptacji początku budowania gniazd przez ptaki. Nie stwierdzono zagrożenia dla zwierząt przypadkowo przebywających w rejonie placu budowy. Do dnia 05.04.2024r. nie doszło do żadnych niebezpiecznych incydentów związanych z przypadkowym przebywaniem zwierząt na placu budowy. Obserwowano godowanie płazów poza placem budowy. Nie stwierdzono nigdzie wycieków substancji ropopochodnych z parkującego sprzętu i pozostawionych odpadów komunalnych mogących wabić zwierzęta.
Roboty drogowe:
- dostawa grysów do produkcji mma: #8/11= 2.061,
- naprawa wypłuczyn na S3,
- prace utrzymaniowe związane z utrzymaniem tymczasowych organizacji ruchu,
- wykonanie stabilizacji S3 km 18+900 - 19+000 P,
- wykonanie chodnika z kostki betonowej na ulicy Kolejowej,
- wykonanie ścieków skarpowych z umocnieniem dna rowu km 19+000 - 20+000 LP,
- humusowanie skarp i rowów km 19+100-19+900 P,
- profilowanie skarp i rowów S3 km 19+850 - 20+500 P,
- nasyp S3 km 18+900 - 19+000 P,
- wykonanie prac wykończeniowych na węźle Dargobądz,
- rozebranie podbudowy z kruszywa w starym śladzie DK-3 na węźle Dargobądz,
- warstwa wiążąca AC16W km 19+410-19+610 L,
- warstwa podbudowy pomocniczej z kruszywa 0/31,5mm S3 km 18+900 - 19+000 P.
Roboty mostowe:
- W-2: deskowanie gzymsów, zbrojenie gzymsów,
- WD-3: izolacja płyt przejściowych, drenaż za płytą przejściową,
- WD-3: P3: betonowanie gzymsów murów oporowych,
- WE-4: P4: wykonanie izolacji ściany,
- WD-5: P1: betonowanie kap chodnikowych i skrzydła,
- wykonanie konstrukcji stalowej: P21-23:montaż wież montażowych w osi 20 i 21 pod nasuwanie przęsła łukowego, montaż konstrukcji wsporczej na pontonie, gazowanie łuku, montaż stężeń tymczasowych pomostu łuku, malowanie konstrukcji łuku, próba szczelności i gazowanie sekcji 21-23 (sekcja D),
- W-8: P1 i P2: zbrojenie ściany (100%),
- WD-9: brak robót,
- WE-10: P1: wykonanie konstrukcji oporowej z gruntu zbrojonego,
- WE-10: P5-P8: izolacja zamków i łuków prefabrykowanych,
- mur M-1: zbrojenie gzymsu, montaż desek gzymsowych,
- M-11 L: wykonanie pali FDP w strefie przejściowej nasypu przed obiektem,
- M-12T: brak robót,
- WD-13: P3: dozbrojenie dylatacji (100%).
Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- kd: odcinek od D73 do D75 km 18+900-18+950 (ułożenie kanału fi 300-50m,fi200-35m, montaż studni i wpustów),
- kd: odcinek D217 do Wyl39 km 21+650-21+750 (ułożenie kanału fi300-100m, montaż studni i wylotu),
- kd: odcinek od D284 do D297A km 25+700 (ułożenie kanału fi300-15m, montaż studni),
- kd: odcinek od Wyl55 do Wyl54 km25+700 (montaż separatora),
- kd: odcinek od rWp102 do rWyl102 km 21+850 (ułożenie kanału fi200, montaż wpustu i wylotu),
- kd: odcinek od O+SEP1 do Wyl53 km 25+700 (ułożenie kanału fi 800-3m, montaż wylotu),
- ks: MOP L: odcinek od B.TŁ.SP2 do TŁ.S3 km 20+700 (montaż przepompowni).
OUD:
- zbiorniki PPOŻ (montaż zbiornika).
Branża telekomunikacyjna:
- kanał technologiczny. 19.420 wstawiono studnię KT024,
- kanał technologiczny 19.650 - 19.830 wykonano przewierty KT026-K0T27; KT027-KT028; wciągnięto hdpe + pakiet + kabel lokalizacyjny,
- kanał technologiczny 20.000 wykonano przewiert wciągnięto hdpe + kabel lokalizacyjny; wstawiono studnię KT-031.1,
- kanał technologiczny dowiązanie do Węzła Goleniów. 'Wykonanie wykopu od Miękowa do Goleniowa + układanie kanału + montaż studni.
Architektura i konstrukcja:
- ekran E01: montaż wypełnień 944,5 m2,
- ekran E07B: wiercenie pali 6 szt.
Prace projektowe:
- projekt Technologii i Organizacji Demontażu i Montażu Poprzecznicy P2,
- STWiORB M-20.05.00 Próbne obciążenie drogowego obiektu mostowego.