Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym
Prace administracyjne:
- kontraktowanie robót, dostaw i usług,
- działania nadzoru środowiskowego:
Monitorowano wykopy, w celu sprawdzenia ew. możliwości uwięzienia w nich zwierząt. Dokonano przeglądu budowy pod kątem utrzymania porządku. Sprawdzono oznakowanie terenu gniazdowania jaskółek brzegówek Riparia riparia w pionowych skarpach przy drodze dojazdowej do żwirowni. Nie stwierdzono bezpośrednich zagrożeń dla gniazdujących jaskółek z powodu wykonywanych prac. Sprawdzono stan zagrożeń herpetologicznych i stan ogrodzeń tymczasowych dla płazów. Nie stwierdzono żadnego przypadku zjawiska śmiertelności płazów na placu budowy. W bieżącym okresie nie doszło do żadnych niebezpiecznych incydentów związanych z przypadkowym przebywaniem zwierząt na placu budowy.
- opracowanie numeryczne projektu.
Prace projektowe:
Przekazano:
- projekt technologiczny szalunków W-8 – przyczółki,
- projekt technologiczny szalunków WD-5 – przyczółki,
- projekt technologiczny szalunków WD-13 – przyczółki,
- projekt technologiczny poletka próbnego wzmocnienia podłoża w technologii wymiany gruntów. Odcinek od km 23+310 do Km 26+485 SL,
- STWiORB D-M-00.00.00 Wymagania Ogólne.
Roboty drogowe:
- dostawa grysów do produkcji mma: #8/11 - ok. 1510 t, #11/16 - ok. 526 t.,
- wykonywanie platformy pod kolumny piaskowo-żwirowe 24+060-24+550 - prace przygotowawcze, odwodnienie terenu,
- wykonywanie kolumn piaskowo-żwirowych 23+850-24+060 SL,
- wykonywanie nasypu km 27+000-28+000 SL i SP - ok. 5000 m3 (ok. 46%),
- wykonywanie nasypu km 19+940-20+150 SL - ok. 5000 m3 (ok. 60%),
- wykonywanie wykopu na drodze D-02 w km 0+250 - 0+450 - ok. 2700 m3 (ok. 15%),
- wykonywanie wykopu na MOP Lewym - ok. 10 000 m3 (ok. 40%),
- wykonywanie drenów pionowych km 18+550-18+700 SL i SP (ok. 39%),
- wykonanie WUP na drodze D-01 w km 0+950 - 1+720 oraz D-02 w km 0+000 - 0+150,
- wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5 mm na D-01 w km 0+950 - 1+720 oraz D-02 w km 0+000 - 0+150,
- zagęszczenie dynamiczne wymiany gruntu na drodze D-01.
Roboty elektryczne:
- przebudowa kolizji elektroenergetycznych nN-04 (ok. 90%), nN-05 (ok. 90%), nN-16 (ok. 85%), nN-08 (ok. 85%), nN-09 (ok.85%),
- przebudowa kolizji elektroenergetycznych SN-01 (ok. 85%), SN-12 (ok. 85%), SN-07 (ok. 85%), nN-10 (ok.85%),
- przebudowa kolizji WN G (ok. 25%).
Roboty gazowe:
- przebudowa kolizji gazowej KG-2 (ok. 65%), KG-1 (ok. 35%).
Roboty mostowe:
- zbrojenie ściany przyczółka w osi P3 SL (ok. 95%) - obiekt WŁ-1,
- zbrojenie ściany przyczółka w osi P3 SP (ok. 40%), P1 SL (ok. 40%), P1 SP (ok. 80%) - obiekt WŁ-1,
- montaż szalunku korpusu przyczółka w osi P3 SP (ok. 90%) - obiekt WŁ-1,
- izolacja powierzchni fundamentów w osi P3 - obiekt WŁ-1,
- zbrojenie słupów w osi P2 SL (100%) - obiekt WŁ-1,
- zbrojenie fundamentów w osi P3 (ok. 100%) - obiekt M-7L,
- zbrojenie fundamentów w osi P5 i P6 (ok. 30%) - obiekt M-7L,
- montaż zestawów igłofiltrów na podporze P3 i P4 - obiekt WD-9,
- wykonanie kolumn DSM podpora 2 SL - obiekt W-8,
- wykonanie wykopów pod fundamenty na podporze P1 SL - obiekt W-8,
- zasypywanie przepustu Pem-3.1 (90%),
- zasypywanie przepustu Pem-4.1 (100%).
Branża telekomunikacyjna:
- przebudowa kolizji teletechnicznych Orange 03 (ok. 90%), 05 (ok. 95%), kable miedziane (ok. 90%), Polkomtel 04 (ok. 95%).